Обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів, внесли зміни до Плану вивчення теми, критично оцінили чого навчилися.
середа, 15 лютого 2017 р.
Модуль 9
Обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів, внесли зміни до Плану вивчення теми, критично оцінили чого навчилися.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар